i-tart

http://www.breslo.ro/blog/i-tart 

IMG_13071-760x574

Acest articol a fost publicat în Articole Breslo. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la i-tart

  1. Cecilia zice:

    eu nu am fiert niciodata caerna separat, o mancam deja de trei luni (avem 10 luni si jumatate)si nu am avut niciodata nici o problema. ba mai mult daca la inceput baietelul meu era innebunit dupa branzica, acum prefera legumele cu carne. trebuie sa spun insa ca profitam ca buni sta la casa si ne creste pui….am incercat cat am putut ca legumele, caerna si fructele sa fie”de casa”. castronelul zilnic de cereale ce ne mai trimite la magazin. eu am insa o alta „problema”. baietelul meu nu mananca si nu bea nimic ce e la temperatura camerei.trebuie sa incalzesc tot, apa, iaurt (desi trebuie sa recunosc ca nu prea bea apa, cred ca-si ia lichidul necesar din laptele cu care completam fiecare masa).o fi bine? vi s-a intamplat si voua?

  2. Zaenal zice:

    atentie la combinatii, caci ii pot dauna stluucelaomi fragil al bebelusului! si nu numai…si pt noi unele combinatii ingreuneaza digestia si dauneaza sanatatii si asa apar tot felul de probleme de sanatate mai tarziu..chiar si fructele intre ele nu toate sunt compatibile(spre exemplu, citricele e bine sa fie combinate cu fructe sub-acide, nu si cu cele duci sau marul se poate combina si cu acide-portocala, si cu dulci-banana, insa niciodata impreuna)..o seara buna si sper sa fiu de folos.

  3. This could not possibly have been more helpful!

Lasă un răspuns

